måndag 2 april 2012

Glömde du bilen sa du?!

Jag vill ha glass. Jag BEHÖVER glass. Och det är bara Häagen Dazs Baileys som duger. Fint ska det va. Och vad är problemet här undrar ni? Jo serrni. Jag orkar inte gå till affären. Jag skiter i att det är 532 meter. (Ja jag har sträckat det på Eniro.) Jag är trött. Men ta bilen då säger ni! Hade gäääärna gjort det svarar jag. MEN DEN GLÖMDE MIN MAN PÅ JOBBET!!!!! Helvete. Så jag har ingen glass och ingen bil. Trots att jag var så jävla snäll att jag inte sa nåt utan bara såg snäll och glad ut när han klev in genom dörren vid 17-tiden och deklarerade att han nog är dum i huvet eftersom han glömde bilen på jobbet. Hade haft en hel freaking uppsats att komma med där egentligen. Hur löser vi det här nu?? Va va va??


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar