lördag 10 mars 2012

Boob camp

Jag funderar på om det finns nån fond från vilken man kan söka stipendium för att skicka boobsen på typ kollo. De har nu, när amningen snart är ett minne blott, antagit en skepnad som de inte alls känner sig hemma i och jag tror att de skulle behöva träffa likasinnade.

Jag tänker seminarium - When you hit rock bottom the only way is up.

Debatter - silicon vs koksalt.

Terapi och grupprojekt för att lära sig älska sig själva och acceptera hänget.

Field trip till nudiststränder. Lärdom där: finns de som har det värre. Sen åker man vidare till en BH-tillverkare där man får vara med på en work shop kallad "Du kan flyga du är inte rädd" och så får de sy sin egen BH.

Gruppterapi - "Hej jag heter B och jag är hängig men förut var jag en D med självaktning."

De får träffa andra boobs som tagit sig upp igen.

Sen avslutas lägret med att de sitter runt lägerelden och sjunger "These boobs are made for walking" och "My blue suede boobs" och så lovar man de andra deltagarna att inte tappa kontakten och att vara BFFs för det har varit såååå fint att få göra det här ihop. Och så slänger de amningsBHar på elden i en renande ritual.

Ja?


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Haha ja vad fasen hände?!! Kan du boka in mig med?! Vi kanske kan bli såna där terapibuddies?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Man behöver stöd i såna här situationer!

      Radera
  2. Jag är på!
    Jag kan också fixa lite profilprodukter kring ämnet...

    SvaraRadera