måndag 23 januari 2012

Ja men ok.

Jahaja då var det dags. Jag har förträngt. Jag har bestämt (kan verkligen vara jääättebestämd av mig) att så icke kommer bli fallet. Jag har låtit bli att titta efter. Men det var inte en hållbar approach, det är tydligt det. Således har jag alltså fått ett grått hårstrå som en liten hjälp på traven i detta att acceptera min ålder. Man kan tycka att det var väl onödigt, det kan man. Men låt nu inte detta göra er alldeles upprörda och ledsna i ögat för min skull. Jättefint av er i och för sig. Jag är inte otacksam. Men jag tror vi får försöka lägga locket på här istället och låtsas som att jag helt enkelt lyckats med nåt som ingen lyckats med förut. Att faktiskt ha inbyggda slingor. Det kommer alltså växa ut ljusa strån utan att jag behöver bleka dem. Jag kommer spara shitloads med pengar. Ah men gud vad bra. Rosa moln och enhörningar och grejer. Mmmmm.....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar