onsdag 11 januari 2012

När man går på saker

Jag vet ju hur intresserade alla är av vad jag gör och så, så NU ska ni få höra.

Jag har gått på "Balsammetoden"!! Jorå. Man tvättar håret med balsam istället för schampo. Och sen... TA DAA!! Tar man BALSAM som balsam. Fast ett annat balsam då för det ena tvättar och det andra vårdar. Typ... Och vet ni. Det funkar faktiskt. Det är liksom rent utan att vara statiskt. Mjukt utan att vara platt. Och inte frizzigt. Jag går sällan på saker för det är så meckigt med alla regler osv men det här kändes ok.

Ja ok. Jag vet, jag vet. Det är Helenas förtjänst alltihop eftersom hon hittade metoden på nätet, testade och utvärderade. Så jag har inte behövt göra nånting själv. Eller jo jag fick införskaffa mitt eget balsam (men jag hade Helena i telefonen under tiden) och tvätta håret själv. Tyckte jag kunde ställa upp lite där faktiskt. (Dessutom har Helena den dåliga smaken att bo i Göteborg. Utan MIG!! Gör man så? Nä jag tänkte väl det. Kan nån ta det med henne? Har några andra som skulle behöva snackas med om den saken också om ni hinner. Hygglo! Visste att jag kunde lita på er.)

Lite till mig över det här är jag. Helt klart. Balsamet alltså. Det där med att bo i Göteborg utan mig är jag inte så till mig över. Inte alls faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar