fredag 24 februari 2012

ÅH vad jag stör mig.

Sängjätten har en reklamfilm som gått ett tag nu. I denna film är det människor i olika storlekar som provar sängar och pratar med lam säljare som ser förstående ut och viftar med armarna. Och jag stör mig. Såklart. Det är sånt jag gör... 

Ett av paren som provligger sängar har uppenbart redan varit ett varv i halmen eftersom kvinnan är jäääättepreggo. Typ "Finns det nån barnmorska eller läkare bland kunderna? En kvinna ska föda här! Halva huvet är ute redan" -preggo. Och då undrar jag. VARFÖR provligger hon sängar i det tillståndet? Hon lär knappast vara sån särskilt länge till även om hon mot förmodan hinner ut ur butiken innan nån vrålar "Jag ser huvet" Den har hååår!". Det är rätt ointressant hur hon ligger NU liksom. Kommer inte vara viktigt om sängen stödjer korsryggen NU sen när hon inte är formad som en vattenmelon längre. 

Men visst. Jag vet ju att man aldrig ska fråga om nån är gravid förrän man antingen får detta bekräftat från säker källa eller att man är med på själva förlossningen och kan bekräfta själv. Så möjligheten finns ju att hon inte är gravid utan bara har en jävligt taskig mjölkmage. 

/Upphakad 77a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar