onsdag 15 februari 2012

Zlatan

När jag sa ja i kyrkan var det INGEN som hade informerat om att jag skulle behöva se på fotboll på TV (eller inspelat på DVD) halva mitt liv. Känner mig lite besviken på er här. Lite heads up hade ju suttit rätt fint. En subtil hint om att inte bara Liverpools matcher är intressanta utan ALLA matcher så jag slapp ställa frågan "varför ser du på det här?" varje gång. Man kan tycka att jag efter alla år borde lärt mig att hålla käften men ni som känner mig vet ju att det inte är ett alternativ. Hade varit väldigt okaraktäristiskt av mig. Mhm.

Nu har jag börjat fundera. Hundägare blir/är ofta lika sina hundar. Par blir mer lika varann med åren. Kommer jag se ut som Zlatan om ett tag nu då? Känner mig inte helt bekväm där nämligen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar