tisdag 20 december 2011

Blufftrendig

Jag har beställt en iPhone 4s. Ska JAG ha en iPhone liksom!? Bara häftiga, trendiga människor som har såna ju. Blev så nervös att jag höll för ögonen när jag klickade på "skicka beställning". Hoppas ingen avslöjar mig som blufftrendig nu bara. Man vill inte gärna att folk ska avslöja sånt. Nej det vill man INTE. Tänk om nån säger att man inte får ha såna fina saker när man har en bebiskräkfläck på ena axeln eller sjunger Grodan Karl-Oskar för sina barn 30 gånger om dagen. Men det skulle väl ingen säga? Eller? Snälla? Vill ju vara häftig och trendig och med i det coola gänget ju! Jag är alldeles till mig här. Gud så spännande det är! Åh åh åh, nu måste jag VÄNTA i flera dagar också och så kommer den säkert inte hinna fram tills på fredag och så måste jag vänta tills efter jul med att vara cool. Skit också. Jag får sjunga grodsången så går tiden lite fortare. Åh så tar vi i...

"Jag heter Karl-Oskar, i kärret jag bor, jag har inga strumpor, jag har inga skor.
Jag hoppar en tre fyra meter i sträck, för jag är en groda så käck, quäck quäck."

2 kommentarer:

  1. Ååh! Jag är häftig trendig och cool.

    SvaraRadera
  2. Men hallå Ifån är ju inte trendigt längre...det finns nåt som kallas Android nu...

    SvaraRadera