fredag 30 december 2011

"Hej, jag skulle vilja anmäla..."

Om ni hör ett skrik eka i natten senare så är det jag som vaknat ur min Takidainducerade mardröm orsakad av att grannen spelat You Learn (Som dessutom är så jävla tråkig) ASHÖGT på repeat senaste två timmarna, endast avbrutet av vinnarlåten från Idol. Kan man anmäla för trakasserier? Eller är räkskal i brevlådan när de är på semester en mer adekvat hämnd i ett sånt här fall? Neg på den förresten. Vi har postfack nere i porten vilket alltså betyder att det skulle bita mig i arslet efter ett par dagar. Hämnden alltså inte räkskalen. Det hade ju varit orsak till en annan mardröm annars. Eller skräckfilm. "The revenge of the räkskal" featuring Nick Nolte i sin bästa Hollywoodfrisyr... Får fundera på det här. Tydligt det.

1 kommentar:

  1. Jag som föreslog att du skulle posta en bajsblöja. Great minds think alike!

    SvaraRadera