onsdag 7 december 2011

Inte bara mamma!

Jag har ätit tapas. Med bästa Carro! Det trodde ni inte va. Att jag skulle gå ut, utan barn, en alldeles vanlig onsdagskväll och liksom bara vara jag och inte amma på flera timmar och äta goda saker som man inte lagar hemma. YEY!! PEPP på den vill jag lova!! Och barnen överlevde och sover och mannen överlevde och är vaken och tro det eller ej, bli inte chockade nu lova det, det är FOTBOLL på TV. Börjar bli uppriktigt orolig för att TVn fastnat i fotbollsmode. Men det gör inget i så fall. FÖR JAG HAR VARIT UTE PÅ KVÄLLSTID!! ENSAM!! Eller nä inte ensamensam då men ni hajjar. Asså det är ju bara så bra va...

3 kommentarer:

  1. Vi kanske ska hoppas på mera fotboll så det blir mera tapas, o mera VIN! :-) Det här måste vi iaf göra om snart! Men nu måste jag sova för att minimera baksmällan... Man är ju ingen ungdom längre... ;-)

    Massa massa kramar Carro

    SvaraRadera
  2. ...är du även tandläkare?
    :)

    SvaraRadera