tisdag 29 november 2011

Fejkfeber och tävling

*host host* *snörvel nys snyt* *överdoserar Alvedon* Jorå, här mår vi jävlarimej toppen! Den dåliga förloraren i mig försöker vinna över treåringen i hosta. Moget av mig känner jag. Dessutom har jag fejkfeber. Ni vet när man är så jävla förkyld att man kallsvettas och är övertygad om att termometern kommer visa 46,8 grader och att man borde ringt 112 för länge sen men sen visar det sig att man inte ens tagit sig över 37 grader och man nästan blir besviken eftersom man alltså inte är ens NÄSTAN så sjuk som man trodde och det antagligen betyder att man inte får några sympatier. Allså fejkfeber. Dessutom hanterar barnen riktig feber bättre än jag hanterar fejkfeber och jag vill ju VINNA!! Crap...

4 kommentarer:

  1. Fast du är ju vuxen! Du kan alltså fuska... Nä men allvarligt talat, fy fan för feber, dr Helena ordinerar glass, Lejonet&Björnen och spirello. Krya på er!

    SvaraRadera
  2. Hahah!

    Du har gjort bild av ordspråket *unk* *ulle :)

    SvaraRadera
  3. Martin jag fattar ingenting...

    SvaraRadera