tisdag 29 november 2011

Matlagningstips

Detta MÅSTE ni laga. Jag bestämmer här i bloggen och jag säger det.

Vi fick det hos min svärfar för ett par år sen och har lagat det väldans många gånger sen dess men all ära går till bonussvärmor MARGIT!! (Ja och ICAKuriren också kanske jag ska säga) Den kvinnan vet att skilja ut de fantastiska recepten! Man får bara god mat där. Men det här receptet är liksom snäppet bättre än allt annat. Vi har i färska champinjoner också. Stek dem med löken. Och så antar jag att det skulle gå utmärkt med kyckling istället för fläskfilé men det har jag aldrig testat.

Här kommer länken: http://www.icakuriren.se/mat-dryck/recept/fl%C3%A4skfilegryta-med-purjo-och-mango-chutney/

Ja men då så. Jag har tydligen min husmoderliga dag idag. Detta blev mer lyckat än muffinsfiaskot dock... Mycket nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar