lördag 26 november 2011

Ny karriär

Jag är frisör numera. För den där hälften har hår. Igen. Det har backpackat i Asien några år nu men så kom det hem och krävde att få vara en del i familjen igen. Har liksom inte hört av sig på fler år och så bara komma hem sådär? Är jag glad att se det? Well... Jodå det funkar. Men jag oroar mig för att hälften inte vågar klaga på min kunskaper inom frisörgebitet. Inte för att det hade hjälpt. Klippt hår ligger. I hela badrummet. Och dessutom är det jag som bestämmer. För vi är gifta nu.

5 kommentarer:

  1. "klippt hår ligger" hahaha! Får jag sno den? Skitbra ju. Du, hur blev det med bilder på de där dasspappersdockorna? Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja du får sno den. Och jag har tagit bilder men hur får man dem från telefon till blogg liksom? Kram!

    SvaraRadera
  3. Man skaffar en App som heter BlogPress.

    SvaraRadera
  4. Nej det gjorde man inte. Inte på Android. Får googla på saken.

    SvaraRadera
  5. Hahaha, du är ju underbar! Men det vet du väl redan hoppas jag! Klippt hår ligger! =) Bild på mästerverket? Kommer det med? =)

    Kram Carro

    SvaraRadera